måndag 6 juni 2011

TIME TO ... =)

Älskar utmaningar. Jag är som ett barn. Säg till mig att något inte går för det är då jag försöker göra det ...

När man inte ens minns sitt lösen till gymmet är det illa =)

Förstår inte ens hur jag kunde bli tillfrågad om att tillsammans med deras personal pryda de stora fönstren till gymmet. 

Med tanke på kommande lopp inser jag att soffan hjälper mig inte mot målet samt att det är dags att komma in shape, riktigt in shape =)

Börjar lite försiktigt så att ben musklerna kan få känna att de finns. 
Kompletterar med löpning i väldigt låg fart då hjärnan skall klara av att förstå att jag kommer att orka 1 mil... 
Sakta är vad man har sagt till mig att jag skall tänka så jag kör på den expertisen som dessa kompetenta människor inom gymvärlden har delat med sig.

Time to gym Michi =)



Bokade pass

TidPassAnläggningInformationAvboka
ti 07 jun 06:30Spinning 45Onyx CentrumSpinning, JaanaAvboka
on 08 jun 06:30X-fitOnyx KnalleportenX-fit salen KP, HelenaAvboka
to 09 jun 06:30Spinning 45Onyx CentrumSpinning, Maria SAvboka
fr 10 jun 06:00Rodd 25Onyx CentrumSpinning, StefanAvboka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar