söndag 26 juni 2011

DJUNGELBOKEN

Ungdomsföreningen Tåget ordnar varje sommar en utomhusteater och i år är det "Djungelboken" som spelas för alla intresserade.

Förra veckan hade jag beställt biljetter till mig & Nicole och kl. 15 satte vi oss liksom många andra på denna teater i underbara Ramnaparken.


Baghera =)


Baloo =)


Kung Louis med Mowgli


Föreställningen höll på i 2 timmar.
Underhållande delar även om sångerna hade man kunnat putsa på ... Säger jag som inte kan sätta en ton =)

Ramnaparken är helt fantastisk och rekommenderas för en liten utflykt i det gröna.






Nu har Nicole åkt till farmor så att hon kan sova över där och tillbringa morgondagen dag med henne medan jag jobbar. 

Hon vill inte gå på fritids då ingen av hennes kompisar är där men 3 dagar får hon gå.
Hur gör ni? Hur får ni ihop det?
Har man ingen familj som kan hjälpa till så är det inte lätt ... 

Well, nu skall jag gå och köpa lite vatten och sätta mig och skriva.
"Once upon a time there was a little girl ... "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar