fredag 3 juni 2011

NICOLE-LOCKAR-BRADLEY =)

Vid 8 denna morgon gick vi mot jobbet då vi skulle öppna upp så att grannarna skulle hämta något de behövde inför marknaden.

Med oss hade vi även lilla Daisy, Nicoles lilla "låtsashund", en sådan som andas och som alla som ser den tror att den är for real.
Riktig söt är lilla Daisy ... Finns i vackra butiken Kurragömma och kostar 499:-




Av Marina på Vivåga fick jag vackra lockar... Det är ju trots allt fredag ...


Vid 10.30 kom Nicoles pappa och hämtade henne och som alltid känns det lite vemodigt att veta att en hel vecka dröjer till nästa gång =(


Efter jobbet gick AL och jag på bio för att se "The Hangover II".
Mina förväntningar var nog lite för stora då jag verkligen älskar ettan.
Uppföljaren bjuder inte alls på de skratten som numero uno gjorde.
DET saknades ... 

Något som dock inte saknades var Bradley ... AL brukar säga att min "typ" är en blanding av brats och surfkille. Tittade på henne och frågade om hon skulle klassificera honom som en sådan blandning.
Det gjorde hon vilket innebär att ... oooops,  en Michela typ finns =) ...




Klockan är snart 23 och skall jobba i en timma tänkte jag ...
Skall även ladda min Ipod då Knut och jag skall troligtvis ut och light springa =)

Har ju trots allt anmält mig till ett visst lopp om jag minns rätt ... =)


Grazie ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar