söndag 19 juni 2011

HAIRTIME!

Hemkommen från 
där jag tillbringat några timmar för att få håret done av Fazli.

Det visade sig bli en sittning med även andra vänner då även Tania & Therese kom tid för att fixa sitt hår denna regniga söndag.

Vi tog alla en gemensam paus och åt räkor & grönsaker för att sedan fortsätta med håret men även för att prata om singellivet då jag hade precis läst i en tidning om de 10 fördelarna man har som just ... singel.

Personligen älskar jag den sista punkten för visst känns det spännande att ha det fortfarande framför mig!



Jag älskar salongen, den är personlig och annorlunda med vackra tavlor som ägarinnan av salongen, Hannele, har själv målat. Älskar dem så mycket att jag förra året beställde av henne en Michela tavla som nu pryder mitt sovrum.

Mannen bakom mitt hår idag är Fazli som är otrolig kunnig i sin profession.
Han har fått flera spännande uppdrag i exempelvis New York och Sydafrika  som ett bevis på att han är en efterfrågad frisör.

Grattis Fazli! 
Kunskap & känsla för det man gör kan inte annat än att öppna möjligheter till flera spännande resor och uppdrag runt om världens alla hörn.

Bilden är tagen på en modevisning på just salongen för 1 1/2 år sedan.


NU ... 3 sidor av ... my book !!!
Börjar nästan bli nervös av detta ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar