onsdag 8 juni 2011

PREMIÄR PÅ X-FIT PASSET =)

Som jag tidigare har skrivit så har jag anmält mig på Midnattsloppet som en morot till att verkligen börja träna igen efter att ha softat lite för länge.

Med butikstiderna och en dotter som jag inte vill ta tid ifrån har just den biten fått vara lite i bakgrunden men ärligt så finns tiden om man vill hitta den.
Med den insikten har jag numera kommit igång igen =)

Idag var det tid för att återgå till mitt älskade gym och idag blev det Onyx KP.
Klockan 6 träffade jag Christina utanför dörren för att tillsammans gå dit och köra premiärpasset på den omtalande X-Fit pass.

Med tanke på att jag är still alive så tog jag mig igenom den.
Tveksam dock till att vi bara körde 20 minuter, tror att några fler gick ... så kändes det om inte annat =)



På väg till X-Fit salen ... 


Nu frukost, jobb och ikväll skall jag ta en tennislektion!!!
Länge sedan det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar