lördag 25 juni 2011

MIDSOMMARDAGEN

Får först inleda med att jag inte minns vad eller vem jag drömde under natten.
Detta kan ha att göra med att jag inte hade placerat några blommor under kudden på Gothia hotellet =)

Utan några måsten och utan några tider att passa gick vi långsamt upp för att njuta av en riklig frukostbuffé. Efter den begav vi oss till Liseberg som dock ej gav någon riktig utdelning i form av stjärnvinster som vi hoppades på =( trots att några hundra försvann under försöken =)


För att kompensera upp detta kom jag istället med idén att vi skulle göra något mer wild & crazy än att åka farfars bilar,  att vi skulle göra något vi inte hade gjort de andra gångerna ...


Vi våghalsade Castellari girls åkte Flume Ride och även om den är gammal så är den helt underbar!!!
Vi skrattade & vi ropade =)

Sedan tittade vi på Lisebergs 3D film "Sammy´s äventyr" och några tårar rann ner på min kind i slutet av den. Gillade den enormt mycket!
Här dock bio versionen, tror jag ...


Vi stannade inte kvar hela dagen i parken idag trots det vackra vädret.
Efter ett par timmar kände vi oss rätt så nöjda och åkte hem istället.

Borås var rena ökenstaden när vi kom fram och jag fick åter den där känslan av "något annat"... Den känslan verkar inte riktigt försvinna och den irriterar mig då den surrar i mitt huvud...
Mycket som surrar i den, poor head =)

Vi har haft en mysig Midsommar och Nicole längtar efter flera hotellövernattningar...
Vissa vanor är lätta att ta till sig =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar