torsdag 23 juni 2011

SNART MIDSOMMAR ...

Nu skall jag packa en väska med det som skall med till Olofsbo ikväll.

Direkt efter jobbet skall Nicole & jag nämligen åka till min väninna Jessica & hennes familj.
Vi skall sova i deras stuga och vi skall fira midsommarafton dag tillsammans med dem.

Min & Nicoles klänningar är nerpackade och de är nog de viktigaste. Per telefon gav lillan mig en lista men i slutändan handlar det om en natt och hon kommer att vara ändå så upptagen med att plocka blommor, klä midsommarstången, leka och hjälpa till med alla de små & stora förberedelserna.

Midsommarafton... Skall be henne plocka de traditionella 7 sorters blommor för att sedan placera dem strategiskt under kudden. Vem kommer jag att se den natten tror ni? Kommer jag att se någon överhuvudtaget =)?

Det som är roligt är att förhoppningsvis finns de romantiska detaljerna med kärleken fortfarande framför mig medan många andra i min ålder har redan gått igenom den "processen" som får en att känna sig så levande, så energisk och så sårbar =)
Blev den kärleken det ni trodde? Jag tror att ju äldre jag blir desto större är chansen att det håller livet ut för visst vill man tro på Han med det stora H.
Jag älskar sagor och vill tro på dem.

Om 39 snart 40 är tillräckligt "gammalt" återstår att se ...  & självklart kan jag inte låta bli denna bild ... =)
Alltid med glimten i ögat ...


Nu packning, promenad med Knut, frukost och jobb...

1 kommentar:

  1. Härligt vacker bild - vilka vyer!
    Glad midsommar på dig!! Dröm sött, du är ung! ;-)

    SvaraRadera