onsdag 8 juni 2011

LOVE IT !!!

Jag älskar att komma in här och som Micke mycket vackert uttryckte:
"The story begans here ... "

Minns första tennis lektionen för 3 år sedan och det gör även han.
Jag kom med lockar och Juicy overall i en söt rosa färg. Log åt mig själv (detta kallas för självdistans mina vänner) och Micke har erkänt att han tänkte "And who is she?"
Tur att han nu vet att jag är precis som jag ser ut =)))))

Hahaha! Coach Micke har en sådan tålamod. Nu  försöker han få mig att sluta kalla mitt rack för "henne" och lära mig att det är lite "coolt" att säga "spade" om "henne" =)

Är inte där än ... Behöver inte vara cool ... =)


Det kändes som att jag tog flera bollar trots över  mer än ett år utan denna vackra sport, det kändes som att jag inte riktigt började från numret zero igen men vissa saker är svårare än andra och Micke vet att koordination is not my thing.

Jag vill bara slå iväg henne till andra sidan =)

Vi körde en liten Italien versus Sverige tävling som Italien självklart vann =)
(Micke, tack för att du lät mitt land vinna =)

Efter en timma som innebar bra träning och en massa skratt (love you Micke)
var det dags för att komma hem igen men först några kort med kända tennis profiler...



Skönt att vara igång igen och tennishallen skall nog se mig lite oftare nu OM Micke står ut med mina skratt ... Inga riktigt seriösa lektioner när jag är med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar