torsdag 16 juni 2011

MUFFINS & MOLLY

Vid 15 tiden idag tog jag ett litet avbrott för att hämta Nicole som fick tillbringa de sista timmarna på jobbet tillsammans med mig.

Efter stängning gjorde vi nämligen något så ovanligt som att ta bussen.
Ni vet de längre fordonen som är blåa och som åker runt med sina passagerare? =)
Vi skulle nämligen till min väninna Eva och till hennes två söta döttrar som har fått var sin kanin.

Jag ringde till henne för att fråga vilken buss man tar och hur man går tillväga för att betala sin biljett.
Hon log på andra sidan luren & blev imponerad när vi en kort stund efteråt ringde på klockan.
Hon trodde nämligen att vi skulle ringa för att meddela att vi hade gått vilse.
Gillar att imponera även i buss sammanhang =))))

Med denna erfarenhet rikare myste vi hemma hos dem med saftiga svenska jordgubbar samtidigt som vi njöt av en underbar varm & skön kväll.

Här håller Nicole Muffins (man skulle kunna tro att det är jag som har döpt kaninen =)


Här tränar Kajsa Molly i hoppning =)


Vi tackar för en riktig mysig kväll !!!
Love ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar