söndag 19 juni 2011

MÅLNING ...

Höstväder den här söndag.

Nicole sitter framför teven och tittar på "Familjen Annorlunda" medan jag sitter bredvid och målar.
När vi var på Vänga Kvarn för en vecka sedan pekade lilla Millie på en tavla med önskemål om att jag skulle måla en sådan. En blomma.
De vita bladen ville hon dock att jag skall göra om till rosa.
Lätt som en plätt =)))

Mina kunskaper gällande målning är lika med zero eller lika med "ett tidigare försök".

Detta är mitt tidigare försök =)
Det roliga är att jag målande den på  en kurs som dock handlade inte så mycket om undervisning men om att få fritt måla.
Ledaren gick runt för att se vad alla hade valt för motiv med orden "Det är så spännande och roligt att se vad ni har valt att måla för det säger så mycket om er själva"

Hahaha! No comments ... 


Miami Vice rosa färgen gör att jag ej vet var jag skall placera den för den är sååååå stor.
Säljer den för 6000:- ... =))))

Nu skall jag fortsätta måla blommorna till Millie.
Har man lovat något måste man hålla sitt ord... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar