lördag 11 juni 2011

LISEBERG

Med barnens stora förtjusning tog Jessica & jag flickorna till en av deras favoritställen, Liseberg.

När Izabella fyllde år hade Nicole och jag skrivit att hennes födelsedagspresent var en utflykt till Liseberg med pengar till fika, lunch, åkattraktioner samt spel så idag tog vi chansen för att vårt "presentkort" skulle bli ett faktum.

Vi parkerade bilen så att vi var på plats kl. 11 och det var skönt att komma dit när så lite folk fanns på plats.




De flesta åkturerna innebar inga köer.








Det vi hade riktigt otur med var alla hjulen vi satsade några hundra på.
Ingen stjärnvinst som Nicole hade visualiserat på ...


Tillsammans vann vi 4 center, 2 plopp och en liten påse med dajm... =(
Å andra sidan är det lika bra så ... Vill inte ha för mycket socker hemma =)


Flickorna bestämde sig för att det var lika bra att köpa sig något.
Lite speciella solglasögon blev valet ...




Två nöjda mammor tog sedan hem sina barn efter 4 timmar på Liseberg.

Den ena är lite sjuk och den andra har sovit 4 timmar men det bästa är när kvällen faller och man känner och ser i barnens ögon att de har spenderat en mysig dag.
Som förälder är den insikten och vetskapen den skönaste av de alla.


Jessica & Millie är hemma och vilar, Izabella & Nicole leker, jag bloggar och skall snart dammsuga.
Har frågat dem om det var ok att jag stör lite med min dammsugare men sedan kom jag på att min fråga är helt "sjuk".
Skall jag be barnen om lov för att städa???? Hahaha! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar