måndag 6 juni 2011

FÖRSTA PASSET IS ... DONE !!!

Jag är nöjd med min premiärlöpning. 
Klarade av den stora Pickesjörundan på 5 km med endast en stop på  30 sek. för att "tvätta händerna" i skogen =)
Halva Midnattsloppet är alltså mer eller mindre done.

Otroligt skönt var det att springa i naturen denna vackra kväll ... 
Amazing vad miljön kan inverka på sinnena.
Så här laddad var jag =)


och så här glad var jag när jag kom tillbaka.


Nöjd & glad kommer jag att öka 1 km vid nästa löpning ... 

Nu dock något friskt, känner inte för annat denna ikväll. 


Då kvällen spenderas framför datorn med uppladdning av bilder samt texter tänkte jag njuta av kvällen i sällskap med min dator sittande på vår lilla söta innegård.


Imorgon är det tisdag och många av er är då tillbaka till sina arbeten efter det som har varit en riktig långhelg. 

Själv har jag varit ledig från butikstiderna både söndag och måndag. 
Tackar för all "kvalitétstid"under alla dessa timmar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar