fredag 17 juni 2011

APROPÅ ATT VÅGA ...


För 1 1/2 år sedan skrev en kille i Danmark till mig och frågade mig om jag kunde tänka mig att åka dit för att bli fotad tillsammans med honom. När man har kurvor så får man ibland den typen av förfrågningar =)

Då den här killen har kommit tvåa på Mr Fitness tävlingar och är verkligen lite extrem (jämfört med mig) så erbjöd jag mig att komma ner OM han tränade mig hårt under de 3 dagarna som jag skulle vara där.
3 kilon på 3 dagar var vad jag ville gå ner =)


När han skickade länken till sin hemsida så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.
Han skulle hämta mig på stationen och trodde, helt ärligt, att han skulle komma dit för att säga till mig att byta om till träningskläder där på stationen, ta min väska, ge mig en karta och kompass och bara ge ordern: spring till det ritade stället. Du får 1 timma på dig ...

Så trodde jag verkligen att det skulle vara. 
Såg i min fantasi någon som ropade på mig kl. 4 på morgonen med hög militärisk röst och som gav mig order att springa en mil för att sedan gå till gymmet och köra hårda pass för att sedan få äta något äckligt och fortsätta cykla, springa, simma, gymma osv. osv. 

Inte så konstigt att jag trodde det.
Klicka på showreels på denna sida =)

Alla jag hade berättat detta för var både oroliga för mig samtidigt som de log åt att jag är ibland så djärv som jag är.
Gillar att vara lite wild & crazy helt enkelt =)


1 kommentar: