söndag 12 juni 2011

NICOLES BROR 1 ÅR !!!

Hemkommen från ett underbart födelsedagskalas som jag blev medbjuden på med min stora glädje & tacksamhet.

Den lilla människa som idag fyller 1 år är ingen annan än Nicoles bror Albin.
Gillar inte begrepp som halvbror eller liknande så jag kallar honom för hennes bror då det är precis vad han är.


Farmor hade bakat en fantastisk tårta med maräng ... My favourite ... =)


Familjerna var där samlade för att fira denna dag tillsammans med några vänner.

Själv agerade jag som fotograf och tog många vackra bilder på lille Albin som jag nu skall maila över.

Jag betraktade i bakgrunden att familjer idag kan verkligen ha många olika konstellationer och njöt av den värme jag kände i rummet.

Livet är kanske ingen dans på rosor men vissa ögonblick är helt enkelt värda denna berg och dalbana.


Gratulerar Albin som har visat sig vara en liten kämpe och som idag log när alla stod & sjöng för honom.
Ibland skall man känna sig kunglig och jag tror att det är precis vad han kände sig idag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar