tisdag 21 juni 2011

THÖRNSTRÖMS KÖK

Även om jag sällan äter varm mat så betyder inte detta att jag ej uppskattar mat som glädjeämne.
Thörströms Kök är den restaurangen i Göteborg som ikväll såg mig som gäst.


Då jag innerst inne i själen älskar bröd så kunde jag inte motstå den italienska focaccian med rosmarin & grovsalt ... Doggy bag, please? =)


Huvudrätten blev svensk.


Desserten var ... mums! Frisk är det adjektivet som beskriver den som bäst ...


Och till min espresso fick jag små söta kakor. Roligt när det serveras små rätter mellan rätterna ... =)


Tur att man skall träna tidigt imorgon bitti för även om jag har bloggat om kurvor så vill jag inte ha kurvor i kurvorna =)

Restaurangen rekommenderas ... Otrolig kunnig & service inriktad personal som gör upplevelsen ännu mer stark och nu kan jag vara utan mat fram till Midsommarafton =)

Kram från den enda italienska som ej kan laga mat!!! 
P.S. Restaurangen ordnar matskola och nej, jag vill inte ha detta i present ... =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar