söndag 30 september 2012

EN SVART VIT LÖGN =)

Igår kväll sa Nicole att hon nu ville ha godis förbud då det är så många som har det.
Trodde att jag hörde fel men icke ...
Godis förbud fram till sista november med det enda undantaget att man får äta en bulle eller dylikt en gång i veckan.
Klarar hon det får hon 500:- som hon kan antingen spara eller slösa på semestern då vi åker 29/11.
Själv får jag en saga skriven av henne om jag klarar det.
Bra deal ...

Idag gick vi till City och Läkerol räknas visst inte enligt Nicole då de smakar mint och de är sockerfria...


Hahaha!
Nicole åt inte upp sin lördagsgodis igår så det låg lite kvar i en påse.
Jag ringde till henne för 30 minuter sedan för att säga att jag hämtar henne nu men icke.
Får vänta en stund till då hon och mormor är inte färdiga än.
Tror att det är antingen någon födelsedagspresent till mig som förbereds eller små julklappar...
Saken är den att medan jag pratade med henne tog jag några godisar och hon hörde det där pappret i plast prassla.
"Vad äter du för godis mamma? Du har förbud!"
"Jag äter ingen godis ... Jag äter plommon"
"Menar du mamma torkad plommon med andra torkade frukter i en påse?"
"Precis" sa jag med osäker röst...
"Då skall jag kolla om det ligger en sådan påse när jag kommer hem"

Hahaha!
Vet ni vad jag har gjort nu?
Jag har gått till City och köpt en sådan påse för att säkra bevisen !!!
Nu skall jag bara komma ihåg att öppna den och att gömma några så att det syns att jag har ätit några ...

Damn! Min godis förbud börjar helt enkelt imorgon!
Inte kan man slänga rester av gårdagens? =)


Har beställt den här klänningen att ha på mig på någon fest i februari/mars så det gäller nu att jobba på dessa former.
Ingen träning så det enda är att tänka kost...
Idag gick det inte sååå bra =))))


En stor kram från ett knasigt hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar