fredag 14 september 2012

MYSFREDAG ...

Dagen började med ett besök i Göteborg tillsammans med min väninna Tania.
Jag skulle på en kontroll och resultatet blev ett trevligt samtal med en kunnig person inom sitt område.

Igår bloggade jag lite om hår och här ser ni mitt favorit shampoo, balsam och silikon droppar.
Mina kommer för dagen från Salong Vivåga så imorgon blir det en riktig hår spa då jag åker till Stockholm på söndag eftermiddag.


Nu väntar dock fredagsmys med en av de doftljusen som kom till butiken idag.

Den här doften heter "peach" och kostar 299:-
Förutom den goda doften som sprids i hela lägenheten är de i en lyxig förpackning som gör de perfekta att ge bort.


Tända ljus, godis och lite annat.
Precis så som det skall vara om man är 10 eller 40 år =)

Nicole & jag sitter/ligger i soffan med en massa kuddar och en filt på benen. 
Nu tittar hon på Fångarna på Fortet men sedan blir det movie time.


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar