lördag 15 september 2012

ALMOST AS FARRAH!


Jessicas lördag i butiken men så hoppar vi in några timmar även den lördag då vi inte är där hela dagen i den mån det går. Då jag kunde sluta redan kl. 15 gick jag till grannarna på Vivåga för att få håret tvättat och stylat. Den enkla och lata sanningen är den att jag kände inte för att komma hem och tvätta håret idag. 
Gav mig själv en lördagspresent helt enkelt även om kvällen skall tillbringas med Körslaget och soffmys med Nicole & Knut.


Minns ni Farrah Fawcett i den klassiska serien "Charlie´s Angels"?
Hon var så vacker och på den tiden var hennes hår det majoriteten ville ha.
Själv drömde jag om att bli någon hemlig agent...
Vem vet? Det kanske är precis vad jag är =)


Kretsloppet har gått av stopeln i vår småstad idag och det var nog länge sedan jag såg så mycket folk i centrum.

Att dagen bjöd på fantastiskt väder gjorde inte saken sämre.
Mitt underbara gudbarn Millie (Jessicas dotter) sprang 2 km och hon var så glad både före och efter. Hon kysste sin välförtjänta medalj några gånger om med stolthet vilket jag också hade gjort.
I år hade jag ursäkten om att jag jobbade, liksom förra och ... förr förra ... =)

Jessica försvann i en kvart för att köpa något ätbart till oss och kom tillbaka tomhänt.
Det gick inte att ta sig någonstans sa hon så vi fick köra bantning idag men nu väntar lite pizza med Nicole och hennes kompis Alice som hon har lekt med sedan 11 idag.
Skriver lite senare <3


1 kommentar:

  1. Du är ju snyggare än Farrah :) kanske det låter inställsamt men jag tycker det ändå ... Ha en underbar söndag ... Mr G

    SvaraRadera