torsdag 13 september 2012

HÅR STYLING PÅ JOBBET

Idag har det varit en dag som har innehållit en halvfrisyr ...


som blev en hel sådan efter 1 timma ... =)
Skulle bara låna våra grannars plattång men sedan erbjöd sig Lena på Salong Vivåga att fixa till mig lite.
Sådant tackar jag aldrig nej till, lite för fåfäng för att inte passa på =)

Det jag glömde var dock att min väninna och kollega skulle iväg kl. 10 så vi fick avbryta stylingen och i en timma gick jag med en "både och frisyr" =)

Log över att inga i butiken kommenterade eller frågade om anledningen till mitt "platt/lockiga" hår =)


Då Jessica blev också stylad passade vi på att ta tre-fyra kort för en ny profilbild på vår facebook sida.


Vi människor är fåfänga gällande olika saker.
Vissa kan inte gå ut om de inte är sminkade, vissa måste ha de rätta kläderna, vissa måste vara snygga i håret, vissa måste vara allt det plus lite till.

Vad är du fåfäng med? 
Jag lovar dig att svarar du "jag är inte det" så är sannolikheten stor att du ljuger för mig och ... dig själv.
Av någon anledning anses det vara "fult" att påstå att man bryr sig om sitt utseende och vissa känner sig berättigade till att kommentera dig för det.
För mycket fritid helt enkelt i vissa människors liv =)

Nu skall min lilla hjälpa mig i butiken för att ikväll ha en riktig skön sådan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar