söndag 16 september 2012

FRAMME VID DESTINATION

Jag får nog ändra mig lite.
Det är nog bäst med tåg ändå =)

I vilket fall är jag nu framme vid destination och skall snart ta ett bad för det är något jag saknar i min lägenhet.
Badkar hade stått högt på min önskelista men får istället passa på när tillfälle ges.
Då både Jessica och jag har skaffat oss ett Rica kort så kör jag Rica denna kväll men checkar ut redan tidigt imorgon bitti så ikväll passar jag på att ligga och surfa, titta på tv, vila och ... bada =)


Några tidningar är med så klart ...

 
Reser lätt med min älsklingsväska från Cavalli där det mesta får plats samt min weekendsbag som är fylld bara till hälften.
Väskan från Cavalli kan du se närmare här:


Nu skall jag nog fylla på badkaret ... 
Nästa inlägg får vänta till på tisdag kväll.
Kram så länge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar