söndag 9 september 2012

EN BULLE TILL MINA NYA VÄNNER...

Att jag älskar socker är ingen hemlighet för de som känner mig så när jag gick till Orion imorse för att köpa min latte såg jag en ny bulle som lockade mig.

Jag köpte den men när jag gick i Stadsparken och rastade Knut så gjorde sig mitt lilla samvete påmind. "Ät den inte, ät den inte" så det slutade med att jag satte mig på gräsmattan i parken och matade ankorna med bullen.
Tro mig, de blev väldigt glada för denna annorlunda frukost och jag kände den där "tant varningen" som "att mata fåglar i parken" innebär =)
Inget torrt bröd här dock när jag matar =)


Idag har jag mest trippat runt i mjukis kläder då jag har jobbat, ätit frukost med vänner och sedan har jag varit och köpt min dotters present då hon fyller hela 10 år på tisdag...
Vad hon får av mig lär ni få se då =)

Nu skall jag lägga mig och sova med hoppet att inte vakna mitt i natten.
Kram

2 kommentarer:

  1. De bullarna är nu även kända här i Oslo hoppas änderna gillade den ... :) kram G

    SvaraRadera