lördag 29 september 2012

FILM & TIPS

Nicole och jag tittar på den mysiga romantiska filmen
"Something borrowed"
en film som tar upp ämnen som kärlek, svek, vänskap och som får tom. mig att vilja bli kär.
Romantiska komedier kan konsten att vilja få oss att bli just ny kära och romantiska.
Det var såååå länge sedan jag kände de där berömda "fjärilarna i magen".
Kommer jag någonsin att uppleva dem igen?
Kompromissar alla med sina känslor, med vad de vill ha för att ha?
Klart ni inte gör ...

På lördag vill högre makter att jag skall ordna en dejt.
Hahaha! Ler för det är så lite "jag" i det.
Jag dejtar men i smyg, ifrån Borås gränser och sällan över en middag då jag tycker att en middag på restaurang kan kännas så stel men vad vet jag? =)
Vet inte riktigt hur jag skall ställa mig i den förfrågan så den får vara öppen i ett par dagar till.
Nicole tvekar dock inte: Nej mamma! =)

Googlade och tittade in på några bloggar och kolla här!!
Här följer tips till er som har någon att bjuda på en mysig helg.
Just do it!

The Lodge i riktig New England stil verkar vara ett fantastiskt ställe för lite avkoppling.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar