tisdag 11 september 2012

GRATTIS PÅ 10 ÅRS DAGEN NICOLE!!!

Nu är vi mätta av all socker och det blev en lyckad kväll <3

Nicole trodde att det var bara mormor, jag och hon som skulle fika på Café Viskan men i en av rummen väntade familjen i form av mormor, min morbrors fru Laila, Louise, Petter, Jessica, Izabella och Millie.
Förutom det oväntade sällskapet som överraskade NIcole på 10 års dagen blev både hon och jag överraskad över att rummet hade pyntants med ballonger, serpentiner och levande ljus.

Ett stort tack till personalen på Café Viskan för att de gav oss det "extra" som gör att vi kände oss välkomna och speciella, en känsla som är mysig att uppleva ibland och därför väldigt uppskattad.



Kladdkaka och Sofias hemmagjorda tårta.
Så goda och vilket sockerrus! =)



Fick hon vad hon önskade sig? Fick hon det som stod som numero uno på listan?
JA, det fick hon!!!
Måste dock tillägga att kontakter gjorde att jag kunde se till att hon fick det hon önskade sig för annars hade detta inte varit en möjlighet för min plånbok just nu.

Ni anar inte hur hon försökte pressa mig tidigare idag för att ta reda på om det låg en Ipad i en av paketen och visst är det roligt, när möjligheten finns att göra sitt barn glad.

Hon önskade sig även pengar för att spara till en hund så två spargrisar med pengar fick hon av mormor och Louise & Petter, Palladium skor från Christina & Peter samt fina smycken och då även ett halsband som Millie har gjort på egen hand, en bok, ett linne till tennisen från Jessica och familj och en massa annat.
Paket tar fram barnet i oss och är man ett barn så är detta inte så konstigt =)


Det är en nöjd 10 åring som nu sitter i soffan och läser en tidning i väntan på att "Svenska Hollywoodfruar" skall börja.
Egentligen föddes hon 21.29 så om en halvtimma skall jag ge henne en puss på kinden som tack för att just hon valde mig som mamma.


Nu Hollywood! =))) MEN FÖRST ...
... OM någon vill ge mig något (jag fyller 41 i november =) önskar mig denna Barbapappa.
Finns på Åhléns och kostar 549:- =)))




1 kommentar:

  1. Akta dig nu Kanske det kommer ett helt gäng med Barbapappor till din födelsedag haha ... När jag fyllde 10 år fick jag min första klocka/armbandsur glömmer det aldrig för paketet var enormt och med flera tomma paket i som en Baboschka docka ungefär och i det minsta längst in låg min klocka o lika glad för den blev nog jag som din Nicole för sin IPad.. Ha de ... Mr G

    SvaraRadera