fredag 21 september 2012

LIGGANDES ...

Får börja med att be om ursäkt för att jag inte klarar av att skriva ett längre inlägg ikväll som jag hade tänkt göra. 
Kan nämligen varken sitta eller ligga på rygg vilket inte gör det lätt att skriva på dator så jag nöjer mig med att visa de krämerna som jag använder mig av då jag fick frågan.


Min fredag kväll får helt enkelt innehålla antibiotika, sex i bokform och Ferrero Roucher =)
Att säga till någon dejt att "jag kan tyvärr bara ligga men inte sitta" lät lite väl suspekt att utttala så jag lät bli och håller mig hemma med Knut, Smulan och vår nya hamster Kinder som jag tänkte snart presentera =)


Önskar dig en fantastisk fredag!

2 kommentarer:

  1. Vill bara säga, att du verkar vara en alldeles underbar människa!
    Krya på dig!

    Kram/Dorthe

    SvaraRadera
  2. Jag är nyfiken på dina krämer. Var kan man köpa dessa, har aldrig sett detta märke innan. Krya på dig!

    SvaraRadera