fredag 7 september 2012

INSTAGRAM

Jag är snurrig ... mer än vanligt menar jag =)

Fick ett meddelande via facebook om att skaffa mig viber och så gjorde jag.
Ringa och messa gratis helt enkelt.
Min dotter ringde mig förvånad "Har du viber, mamma?"
Hon ringde mig ett par tre gånger och varje gång förstod jag inte om hon ringde via viber eller inte.
Gratis för mig oavsett tror jag =)

Sedan kom det samtalet som jag misstänkte skulle komma från den personen som bad mig ladda ner viber.
Att höra en röst för första gången efter flera mail är annorlunda.
Spännande, mysigt och mer personligt.

Med en massa nya apps, två facebook sidor att uppdatera, två bloggar och sedan några veckor även instagram så är min värld ute på nätet liksom många andras som gör detta val.

Vilken märklig värld vi lever i men ... jag gillar dessa sociala medier liksom bloggerskan Maria Karlsson som driver boråsbloggarna, en blog som behandlar allt det som händer i vår småstad och där hon uppmärksammar flera personer som bor i vår lilla stad Borås.
Att hon häromdagen nämnde mig som en av de att följa på Instagram gjorde mig självklart glad.
Tack Maria <3


På min instagram sida uppdaterar jag med bilder från butiken och min vardag.
Gott & blandat helt enkelt =)


Nu skall jag ta fram boken vi skall läsa inför nästa bokklubb och börja läsa några sidor.
Härliga fredag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar