måndag 24 september 2012

FÖRRA VECKAN ...

Nu är det två män i min omgivning som har sagt att jag måste skriva texten vänster centrerad så jag testar även om jag tycker att det är så mycket snyggare med centrerad text. Vad tycker du själv? Är det lättare att läsa när jag skriver så här? =) De tycker vidare att min bakgrund skall vara vit ... Hmmm ... Måste fundera lite först =)

Förra måndagen tog jag den här bilden på den platsen i Stockholm där jag befann mig och vet ni?
Troligtvis för att jag gjorde inget i 30 timmar men ansiktet såg så himla utvilad ut och jag hade kanske tom.  kunnat lura någon på att jag var 38 istället för 40 =)


För en stund sedan tog ut vår nya hamster Kinder för att klappa lite på honom/henne men den hoppade ner så jag fick jaga Kinder i vardagsrummet under Knuts nyfikenhet men som tur är är han/hon tillbaka i sin bur nu och har fått lite god sallad medan mitt hjärta är tillbaka i rätt slagfrekvens =)

Nu skall jag gå till sängen med min snuskiga och underbara bok så att pulsen ökar igen =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar