onsdag 19 september 2012

ROSOR, ADVOKADO & LITE HOLLYWOOD...

Förutom fel tåg blir min enda bild från huvudstaden i två dagar den här med små söta rosor.
Underbar söta <3


I skrivande stund myser lillisen och jag efter att ha ätit.
Idag har jag haft en allvarlig addiction till advokado.
Ordet "lagom" ryms nog inte i min vokabulär då jag vågar inte ens erkänna hur många jag har ätit.
Började med 2 när jag vaknade kl. 3 inatt och det har gått några timmar sen dess så med det tempot så har det blivit några ... =)


Nicole och jag ligger bredvid varandra, hon med sin bok och läser och jag bloggar.
 Knut ligger och snarkar hos henne. Vi har precis tittat på reprisen på "Hollywood fruarna" då jag missade avsnittet igår och jag kunde inte annat än att tänka på om Gunilla gör sig lite till för underhållningsvärdet i serien, om hon blir klippt i sina repliker så att hon skall låta som hon gör eller om hon är exakt som vi ser henne.

Hon är den som majoriteten stör sig på och troligtvis är menade att"störa sig" på. Måste det alltid finnas någon att reta sig på lika mycket som det skall finnas någon att älska? 
Kan du se på ett sådant program med glimten i ögat eller tror du att allt du ser är in real life?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar