lördag 29 september 2012

BLOG TÄVLING !!!

Nu kör vi en mysig tävling även här på min privata blog för visst gillar ni tävlingar?

För att vinna måste du endast trycka på "gilla" knappen på min nya facebook sida:
samt dela inlägget från den facebook sida till din egna.

Vinsten består av två läckra handgjorda smycken från spanska brand Ciclon.
Tävlingen pågår fram till onsdag kväll så hoppas att du vill delta <3



Nu har Nicole och jag intagit vår morgon dryck på helgen:
varm choklad och cappuccino =)
och snart förbereder vi oss för en arbetsdag i butiken.

Det gillar vi men först skall jag fundera ut vad jag skall ha på mig.
Lördag och en massa regn, tråkigt för höstmarknaden som igår hade en kanon dag men idag bjuder vädret på det man inte vill ha på just en marknad... 
Tacksam för att vi är inne i butiken med allt den komfort som detta innebär på hösten/vintern =)

Hoppas att du/ni tittar ner till centrum ändå.
Paraplyer finns ju trots allt =)

5 kommentarer:

  1. Ååhh vilka underbara smycken! Jag ska genast "springa" in på facebook, för klart att jag måste vara med :). Underbar lördag till dig, Nicole och Knut.

    Kram/Dorthe

    SvaraRadera
  2. Jag är med oxå :) tänkt om man fick vinna dessa fina smycken...

    SvaraRadera
  3. Har nu gjort alla momenten och är
    med i din underbara tävling.

    Och jag resonerar som så här, att
    någon gång ska man väl vinna....
    hihi.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag är också med och håller tummarna!!!!!!

    SvaraRadera