torsdag 20 september 2012

BLOPPIS !!!

God kväll <3

Nu tänkte jag sälja två väskor som jag aldrig hinner ha trots min lilla addiction till dem.

Denna läckra Campomaggi väska i genuint skinn är aldrig använd och säljer den för 2800:-



Den här väskan är handgjord från Ibiza och köpte den på Raglady. 
Älskar den men åter ... hinner aldrig använda den heller så jag säljer den för 2300:-
Använd 2 gånger ...



Denna fantastiska kofta med luva med detaljer i päls från italienska MET är använd också 2 gånger.
Nu säljer jag den för 1500:-






Om någon av dessa tre intresserar dig så kontakta mig gärna på min facebook sida vars länk du ser på spalten här till höger.

Nu kommer min lilla från tennisen och då är det uppställning som gäller!
Hörs lite senare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar