söndag 23 september 2012

TEAM & DELÄGARE ...

Idag har Jessica & jag träffats i butiken vid 13 för att vid 14 välkomna de som tog sig ner till oss för att se och kanske köpa de plaggen vi sålde och som vi har haft på oss under säsongen som varit.
Från Orion köpte vi en god kladdkaka som vi bjöd våra kunder på och ... oss själva =)

När min fd kollega och jag gick skilda vägar för 1 1/2 år sedan och jag ringde Jessica för att fråga henne om hon var intresserad av att köpa in sig så hade jag klart för mig en sak trots att jag avråddes till det.

Vi skulle äga exakt lika mycket då jag ville inte känna känslan att jag ägde mer och jag ville absolut inte att hon skulle känna känslan av att hon ägde mindre.
Det jag vill ha sagt är att vi båda äger exakt lika mycket av vår gemensamma butik och även om uppmärksamheten blir större på mig i framtiden så skall man inte förglömma att det krävs en stark person även för att stå bakom rampljuset.

Vi är ett team, vi hjälper och stöttar varandra i livets vardag och i det lilla extra som livet ibland erbjuder.
Även om jag bloggar och syns mer så skall ni inte glömma att det är även i det som inte alltid syns som jobbet utförs.
Trots olikheterna så är vi lika i det jobbet vi lägger ner och i vårt ägarskap.
Något jag känner för att förtydliga här och nu för de som orkar lägga sin energi på att ifrågasätta något som inte borde engagera dem... <3

Här gäller fifty/fifty konceptet för Piff vore ingen utan Puff och vice versa =)
Puff hade dock haft ett lugnare liv utan Piff =)


2 kommentarer:

  1. gud vad du är sööt occh vacker!!
    kram


    http://psychedelique.blogg.se

    SvaraRadera