söndag 30 september 2012

VÄRME, DAMMFRITT & HERBALIFE

Igår kväll frös lite Nicole och jag vilket ledde till att jag satte på elementet något jag ångrade inatt när jag vaknade över att Knut andades hårt för att få lite luft =)
Jag stängde av och öppnade fönstret. Älskar soundet av regnet och doften av det så jag njöt ...

Knut gick tillbaka till filten och somnade om ...

Vid 10 tog vi en liten promenad till min mamma då hon och Nicole skall pyssla idag.
De har visst sina hemligheter så efter att ha stannat hos henne i 30 minuter så skickades Knut och jag iväg.


Tittade först runt i min mammas lägenhet och konstaterade att det är tur att vi inte har samma stil för då hade jag aldrig hunnit jobba då det måste krävas sin tid att hålla allt dammfritt ...
Mamma gillar "more is more" i sitt hem =)




Långt ifrån den stilen jag har hemma hos mig men älskar att det finns en så stor variation i det man gillar.
Hon hade på ett loppis idag köpt en jätte läcker kruka som kommer att finnas till salu i butiken från och med måndag.
Hur snygg, gammal och rostig som helst <3

Nu har jag så mycket jag borde göra på min "agenda" men vet inte vad jag skall börja med så jag börjar med det skönaste.
En solning för att få lite färg.
Sedan operationen som innebär ingen träning på en månad så har jag gått upp tre kilon.
Tror att det är vätska vilket kan så vara men trots att jag visualiserar att jag går ej upp på vissa saker så kanske jag gör det ändå =)

Därför tar jag det säkra för det osäkra och tar från och med idag lite hjälp.
Maila 
om du vill köpa eller sälja Herbalife
och information med blog finner du här:
www.tanialeah.se


Nu skall jag gå och få lite artificiell hjälp för att få lite färg.
Sedan väntar allt annat ... som dessvärre kan göras bara på riktigt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar