lördag 29 september 2012

APPS OCH DAGENS OUTFIT =)

När vi lämnade vårt lilla hem idag för att gå till jobbet (3 minuters avstånd =) så skulle jag först gå förbi Telenor då jag fick igår min Iphone 5 och överföringen av appar och annat gick naturligtvis inte så som jag hade tänkt mig =)

Jag sa till Nicole att jag skulle göra katten i Shrek för killarna på Telenor ifall de vägrade hjälpa mig men som tur är behövdes inga tassar i luften och ledsna ögon, jag fick hjälp utan att se ut så här =)


Sakta men säkert skall jag se till att alla apps fungerar igen men än så länge är det bara Instagram som är installerad och inte alla mobil nummer är med så skriver ni får ni gärna avsluta med namn ifall att jag står där som ett frågetecken och undrar vem den mystiske avsändaren är ... =)

Pga. förra veckans operation och svullnad är jag tvungen att ha på mig sköna byxor som inte trycker mot ryggen så dagens klädsel fick bli de underbara svarta chinos från J4 som jag kombinerade ihop med en av mina favorit blusar i 100% siden från italienska brand Dondup.

Jag kände mig så välklädd och kvinnlig i denna blus.
Jag hade den tillsammans med Valerie halsbandet (en enda kvar i butiken) och det måste ha sett rätt så bra ut då en kund köpte hela outfiten jag hade på mig då hon skulle ha en finare middag med flera inbjudna och sökte det där lilla extra ... 


På fötterna mina ASH stövletter.
Tuffa men kvinnliga.


Det blev en bra dag med mycket folk mellan 11.30-16 då det slutade regna så vi/ni hade trots allt tur med vädret även om det inte såg ut att bli så på förmiddagen.
Har ni köpt och ätit en donut från höstmarknaden?
Jag har det =) 

Nu är jag hemma, Nicole och hennes kompis Alice leker teater just nu så snart skall jag sitta här i soffan och skåda någon slags pjäs =)
Ikväll blir det dock lillisen och jag och vi kommer att ladda för en skön mysig kväll med godis och film.
Because we`re worth it <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar