fredag 28 september 2012

BLOMMOR & CHOKLAD ...

Idag slutade jag kl. 16 efter att Nicole kom som en solstråle in i butiken <3
och så fick jag en sådan otrolig fin blomster bukett från min väninna och kollega Jessica.
Love you!

Älskar den och förutom blommorna fick jag även goda pepparkakor doppade i choklad!
Så mysigt att ibland få det oväntade!!!



Med posten kom även min nya Iphone 5!
Äntligen en telefon som fungerar för min "gamla" hade mer eller mindre gjort sitt =)


Ikväll blir det en tidig middag på Restaurang "La Copita".
Har faktiskt aldrig varit där då jag brukar köra "säkra kort" men ikväll går vi utanför ramarna har är lite wild & crazy när vi väljer det som inte brukar väljas.

De hade dock rätt så fullt så vi fick ta en tidig sittning men det skall bli mysigt att bara gå ut och äta lite tapas med Nicole, Louise & Petter.
Återkommer ikväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar