lördag 22 september 2012

HJÄLPAREN I NÖDEN & SOFFAN ...

Efter ett morgon besök i butiken gick jag till Ann-Louise Svensson på Helens Beauty Center som hjälpte mig med att få bort vissa saker som jag har haft nu i en vecka.

Då Ann-Louise är utbildad sjuksköterska vet man att det finns en tillit att förlita sig på vilket är viktigt för mig oavsett om det gäller att få hjälp med att få bort stygn eller göra någon av alla de behandlingar som hon utför.

Helens Beauty Center bjöd på fest i måndags då de firade att salongen har nu fått en otrolig "omstyling" Själv kunde jag inte delta då jag var i Stockholm då så jag passade på idag att titta runt och visst är det en stor skillnad som man bjuds på när man kommer in.
Otroligt vad en vecka stängning och jobb kan åstadkomma <3





Ann-Louises rum går i vitt och en underbar ljus lila färg.
Fräscht och välkomnande med tända ljus.




Efter att ha fått Ann-Louise hjälp (tusen tack <3) gick jag hem för att duscha (det har jag längtat efter =) och sedan var det bara att gå till butiken och jobba och hjälp vad mycket folk som var shopping sugna idag!
Carro hjälpte mig med att ta hand om er underbara kunder och vitamin vattnet höll mig pigg =)


Hösten är verkligen den tiden då vi satsar lite extra på kläder då vi är så medvetna om att vi kan ha dem länge, ibland för länge =)
Väl hemma var jag såååå trött att jag stupade i soffan och somnade.
En väldigt ovanlig företeelser om man är mig men kroppen är inte i form så det är bara att lyssna på den.
Den har och är så otrolig snäll som har stått ut med att jobba när den inte borde orka så igår kväll och ikväll får den bara vila ...
Känner att det är precis vad den vill ...

Hoppas att din lördag kväll är mer innehållsrik än mig =) 

2 kommentarer:

  1. Vad är det för ingrepp/operation du har gjort nu..? Blir ju självklart nyfiken :) Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag? Jag har väl inte opererat mig =) Var hos Ann-Louise för att få hjälp med något bara =) ... Tack <3

    SvaraRadera