söndag 12 februari 2012

SUGAR SUGAR AND NEVER MORE SUGAR =)

Idag började jag min utförsäljning av kläder som jag har hemma men som jag ej längre använder.
Jessica var med då hon också har några plagg som hon nu säljer och det var mycket kläder och skor som stod uppradade i högar och galjor i min lägenhet.

Två kartonger som inte syns på bild med kläder för 100 eller 200 kronor.
Bara några få som kunde idag så skriv till mig om du vill komma så ordnar vi det ... Mycket fint och nästan bara kända märken.


Från Orion hade jag beställt deras berömda Mississipi kaka med små söta och fluffiga marshmallows som bara smälter i munnen ... Detta serverades med grädde och tror att kombinationen med grädde gjorde mig lite illamående ... Tål ju inte för mycket fett MEN kakan är såååå himla GOD!!!


Det blir nog bara att ligga stilla i sängen resten av kvällen förutom lite syre med Knut ... Filmen är redan i datorn och jag gör mig redo för en stillastående filmvisning...

Skall dock även googla på mina resor.
Cowboy liv i Montana och surfare i Costa Rica.
Dessa skall göras men om jag klär ut mig till cowboy och surfare kommer de att se att jag är på låtsas? =)


Ha en skön söndag kväll!

2 kommentarer:

  1. Önskar nästan jag bodde i din garderob. Du har så fina plagg. Vad jag kan se iaf =)

    SvaraRadera
  2. Kan tänjka mig att du har enormt mycket fint i din garderob. Synd bara att vi inte har samma storlek! Annars hade jag kommit på studs!! :-)

    SvaraRadera