lördag 4 februari 2012

I`M IN HEAVEN!

Nyligen hemkomna från Köpenhamn och självklart blev en liten varelse hysterisk glad över att se mig: Knut!
Kommer det någonsin att finnas en kille/man som blir lika glad av att se mig efter 4 dagars frånvarande? =)
Nu är jag här och Knut kopplar nu av över att matte är hemma där han självklart tycker att hon alltid skall vara ...

Vi har varit på inköpsresa i Köpenhamn som avslutades idag med inköp av två internationellt kända italienska märken som jag bara älskar och som jag redan längtar efter att få se i butiken:
Cavalli & Missoni.
Bara att skriva dessa två märken får mig att känna mig så nöjd över de underbara kläderna som har köpts in från olika brands men som ändå har många gemensamma nämnare.

När vi kom in i rummet där Missoni kollektionen hängde sa jag till Jess:
"I`m in heaven" =)
Det låter lite ytligt men bjuder på det, zig zag mönstret, ränderna från Missoni får mig att tappa andan och vi älskade just den färgkombination av bland annat bruna toner som ni ser på bilden nedan men även ett annat mönster har köpts in ... 
Få men genomtänkta plagg för "det där extra"
Vi får dock vänta till augusti innan Missoni kommer till oss ... 


Istället för att gå ut på kvällarna har vi upplevt Köpenhamn by day och verkligen roat oss på det enkla sättet med skratt, prat och allt det som hör till fyra gemensamma dagar.
Jess och jag har känt varandra i 18 år och det är otroligt att jag gillar min väninna mer och mer. 

Genom att umgås med varandra så mycket som vi gör lär man sig självklart så mycket mer om en person och det jag har lärt mig om henne får mig att uppskatta henne ännu mer.
Tur det då vi umgås 10 timmar om dagen, som våra barn påpekar då de själva vill träffas oftare =)

Imorgon skall jag hämta min lilla och jag längtar så efter henne, vill bara krama henne och säga att jag älskar henne och inte bara skriva det på sms som jag har gjort de närmaste dagarna.
Imorgon skall vi skämma bort varandra med en riktig mysig tjejdag i hemmet efter en promenad i kylan.


Nu skall jag packa upp och ta en skön varm dusch ...
Livet är ibland så underbart enkelt ...
Godnatt denna lördag kväll, vad du nu gör, var du nu finns =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar