torsdag 9 februari 2012

RULLTÅRTA & ... SHINE

Imorse började jag med träning efter att ha lämnat lillan i skolan och det var ingen direkt dans på rosor. Efter att ha värmt upp med lite rodd skulle jag göra 70 av en övning, 60 av en annan och så vidare till 10 av ytterligare en.
Pyramid träning tror jag att de kallar denna mardröm för =)
Anar ni hur många 70 är??? =)
Att jag hänvisade till mänskliga rättigheter hjälpte inte...
Svaret var enkelt "Du gillade inte dina armar på korten", då måste du träna ...
Ja, ja, ja .... 
En annan kur är annars latte och rulltårta.
Min mormor gjorde en otrolig god sådan och på Kafé Orion bakar de en som är så lik den att den får mig att tänka på henne och vattnas i munnen ... BARA därför jag inte kan låta bli den ... ibland ... =)


Annars har dagen innehållit jobb och en massa ombyten då vi har fått en massa nya kläder till butiken.
Vi har fotograferat några och självklart snabbt bloggat ut dem.
Tog även hem några plagg för att testa dem och fastnade för de nya jeans shortsen från italienska Dondup.
Jeans är verkligen det bästa jag vet!!!


Och i min privata garderob finns självklart denna överdel från Valerie som jag bara 
ÄLSKAR !!!
Något läckrare har jag inte sett !!!


Även om jag nu ligger i flanell pyjamas, glasögon och håret uppsatt i en tofs säger jag till oss alla det som står här nedanför.
Be your own star and choose to shine!


Godnatt min vän, godnatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar