lördag 11 februari 2012

SABATO !!!


Säga vad man säga vill men det är inte skönt att stå och gå på klackar en hel arbetsdag.
En annan sanning är dock att det kan ändå vara värt det ...  =)

Då jag jobbade själv idag skickade jag ett mms till min kära väninna och kollega för att visa att jag glittrade lite extra denna lördag i min nya glittrande överdel och att jag hade lite kräm på mina läppar som blir så torra i kylan ... =(
Hon påpekar mina lips hela tiden ... Är man mamma så är man =)

Nu är det dock skönt att arbetsdagen har tagit slut så att en skön lördag kväll med trevligt sällskap, sushi och vin kan börja.
Först dock en låååång varm dusch och ett samtal till min lilla för att höra om hennes tennis lektion gick bra.


Glöm inte tjejer att imorgon mellan 16-18 säljer jag ut kläder från min garderob då jag använder numera bara de jag själv säljer i min butik.
Om du vill komma skickar du mig ett meddelande på facebook då det är trevligt att ha koll på hur många som dyker upp...
Min lägenhet är ju inget slott direkt =) och då jag skall baka något lätt måste jag veta hur mycket mjöl jag skall köpa =)

Önskar dig en skön lördag kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar