tisdag 28 februari 2012

MOT ETT MATLAGNINGSPROGRAM? =)

Kan ni hålla hemligheter?
Jag kan det med andras hemligheter men när det gäller mina små egna så blir jag som en sprudlande Dom Perignon och vill berätta. Ibland måste dock korken vara kvar så att inte alla bubblor bara försvinner för snabbt.

Jag har uppdaterat min fb med statusen "exiting day tomorrow". Alla dagarna är egentligen exiting men det finns vissa dagar som innehåller något som brukar inte ske i vanliga fall och inte de flesta.
Imorgon är en sådan dag.

Jag har fått som instruktion att jag skall få laga mat...
Redan här förstår ni att jag har alla anledningar i världen att vara lite nervös av morgondagen.
Laga mat?
Jag har nu dock bestämt mig för maträtten och har inhandlat råvarorna.
Bland dem finns en burk med texten "nutella" på =)
Så förbjudet ... =)
Mina färdigheter skall allt spelas in och om de skall ligga till grund för en "fortsättning följer" så skulle jag gissa att den "fortsättning" slutar redan imorgon =), men det skall allt bli en trevlig upplevelse oavsett vad.

Skall självklart berätta mer NÄR jag vet mer.
Än så länge får detta inlägg vara en A utan en B =)

Nu skall Smulan få mat och Knut skall bli kliad bakom öronen.
Jag skall städa lite och sedan skall jag lägga mig för lite skönhetssömn är nog inte fel att få ibland =)

Gillar den här bilden och med den önskar jag dig en fantastisk kväll!


2 kommentarer: