söndag 12 februari 2012

CANDLES & SMILIES

Igår hade jag verkligen en skön kväll med sushi, vin och mysigt sällskap.
Jag verkligen älskar att prata trots att jag brukar säga att han däruppe har givit oss två öron och en mun av en enda orsak: vi skall vara bättre på att lyssna än att prata ... Jag gör som vanligt tvärtom =)


Vi tittade på en spännande thriller som heter "Trepass", sevärd men när den blev allt för nervig såg jag till att styra ögonen bort från filmen ... Klarar helt enkelt inte av att inte veta vad som kommer att hända next ... Inte så lätt att gå på bio med mig =)

När J. åkte såg jag att ngn hade roat sig under natten med att rita några smiliesar på flera bilar =)
Tyvärr hade den personen även ritat och skrivit annat på vissa andra men det tog jag inte kort på =)


Nu är det dags att fixa lite inför min hemförsäljning av kläder och skor ...
Kram så länge denna underbara söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar