onsdag 15 februari 2012

KNUTS BENLYFT ...

Jag brukar inte klaga men ikväll är jag verkligen trött. Ligger just nu och tänker på allt jag skulle behöva göra men kroppen säger "ligg en liten stund till Michela" ... =)

Dagen startade med ett tidigt manicure besök och det känns så roligt att se och veta att det är mina egna naglar och inte några tippar i plast som pryder numera min hand.
Knut följde med och han kopplade av... Nu syns det inte på bilden men han måste ha drömt då han lyfte på benet så fort den åkte ner igen ... Det såg riktigt roligt ut och kunde inte annat än att le av det jag trodde han drömde om =)


Sedan var det bara att gå till butiken som verkligen är som ett andra hem för mig.
Jag lät tom. de rosor jag fick på Alla Hjärtans Dag vara kvar där då jag är där mer än vad jag är hemma men imorgon skall jag ta hem dem tror jag så att de får pryda hemmet under helgen när Nicole är tillbaka hos mig efter att ha haft en fantastisk skön vecka hos farmor.

Igår fick jag en fantastisk present eller rättare sagt är det något som jag har fått för att inte ha en massa ursäkter (vissa verkar känna mig väl =) om att inte få till flera sidor på min bok.
Jag visar senare vad det är jag fick för att verkligen komma igång för det sägs att har man de rätta verktygen så underlättar man att saker och ting blir gjorda.
Kan inte annat än att hålla med, speciellt i det här fallet =)

Nu skall Knut få lite Parma skinka =)
Han har varit helt besatt av mig i ett par dagar. Han ligger bara och tittar på mig och jag vet inte om det kan bero på hans kärlek eller om man numera ser mig som en levande parma skinka =)


Nu måste jag dock resa på min kropp och städa lite så att jag verkligen kan lägga mig lite senare med en skön känsla i kroppen.
Vi hörs senare OM jag inte har somnat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar