måndag 13 februari 2012

MED MÅLEN I SIKTE ...

Imorse började jag med en frukost på Viskan tillsammans med Tanja och hennes söta dotter Michaela.
Lillan gillar verkligen att prata även om hon skyller mig på att göra precis samma sak...
Kanske att det hänger på själva namnet? =)


Idag har min kollega fått vara ledig liksom imorgon då barnen har sportlov och det bästa med att ha butiken tillsammans är just förståelsen över att man vill vara en närvarande mamma samt viljan att ställa upp för varandra i bland annat detta.

Det blev en bra dag med mycket folk i butiken och helt plötsligt var klockan 18 och det var dags för mig att stänga och gå direkt hem då 2 tjejer skulle komma hem och titta på mina kläder.
Båda gick hem med något och S. gick hem med  A LOT =)
Förra gången hade hon med sig 3 stora kassar, idag 5 mindre så jag tror att det är denna kvinna som med sina inköp ser till att jag kan betala själva ranchveckan medan ni andra har sett till att jag har halva beloppet till flyget mot Montana!
Tackar alla!!!!
Det är verkligen en win win situation för alla så rådet till er som har mycket kläder, skor och inredning som ni inte använder är: SÄLJ!!!


Väl förberedd som jag var hade jag tagit med mig några kassar från butiken för det är inte roligt att behöva lägga snygga kläder i vita plastpåsar ...

Nu när nästan hela Montana resan är betald genom att sälja sådant som redan fanns i mitt hem kände jag att jag kunde våga lägga anmälningsavgiften på den andra resa jag vill göra:
surfresa i Costa Rica !!!!
Montana i oktober 2012 och Costa Rica i februari 2013!!!
Se och känn känslan genom att bara titta på bilderna ...


Tackar även för de chokladpraliner som levererades till butiken idag.
Någon hade läst vad jag hade skrivit på facebook och tänkte att min lilla "skrik på uppmärksamhet" behövde bli hörd =)
Trodde inte att någon lyssnade på mig =)))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar