söndag 5 februari 2012

THE SAME BUT DIFFERENT ... =)

Skillnaden mellan en bra bild eller annons och en som är dålig eller sämre är att vi konsumenter kommer ut från butiken med just den varan eller inte.
Igår i Köpenhamn var två blondiner väldigt lätt påverkade MEN visst vill jag/vi TRO att de kommer att sitta "nästan" likadant? =)


Oavsett vad så är dessa trosor bland de sötaste jag har sett och vi kom båda ut med ett leende efter den enda lilla shopping vi gav oss själva under Köpenhamn vistelsen.
Jag tröstar mig med att jag inte ser mig själv bakifrån och låter bli att söka upp någon spegel som kan hjälpa mig att se mig själv från den vinkeln så att jag kan fortsätta att TRO ... =)  Vi tror oss även veta att den unga damen på bilden har blivit retuscherad med största sannolikhet och har hon inte blivit det så vill jag inte veta det.

Har ni hört att rumpan sjunker 23 cm från födseln? Vad det där "sjunker" innebär vet jag inte riktigt men att den inte strävar uppåt har jag allt märkt =)
Är inte 23 cm många? 
Hur många utfall om dagen kan hjälpa att motverka denna sänkning? =)


Nu blir det en riktig mysdag här hemma. Hämtade Nicole på förmiddagen och efter två promenader skall vi nu njuta av värmen i hemmet för att senare i eftermiddag fira en försenad "Jul" med vänner/familj =)
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar