onsdag 1 februari 2012

FROM COPENHAGEN

Resan gick hur smidigt som helst och utan att ens förstå hur fort det gick var vi framme på Köpenhamns station. Vi gillar smidighet och så länge vi kommer ihåg att stiga av och så länge vi inte har någon bil som vi lämnar i något garage som vi sedan glömmer av var det ligger så verkar saker och ting fungera bra... även för oss =)
Med alla de resor jag har gjort så borde jag ändå ha lite vanan inne =)

Vi anlände till vårt hotell som ligger väldigt centralt vilket vi är väldigt tacksamma för.
Ikväll har vi vårt första inköp men då vi skall vara där vid 20 har vi hunnit att strosa lite på stan, luncha, köpa några presenter till våra barn och nu har vi återvänt till rummet för att planera lite inför alla inköp. 
Jess har tänt två värmeljus som hon hade med sig och stämningen är nära inpå romantisk här ... Hahaha!



Un bicchiere di vino al giorno
toglie il medico d´intorno =)
Använd google translation på den meningen =)


Med min mycket sexiga flanell pyjamas från Victoria Secret skall jag nu njuta av lite kaffe, läsa en tidning och sedan göra mig klar för kvällens inköp hos tokiga och charmiga Alessandro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar