fredag 17 februari 2012

"LEKA" AFFÄR


Vid 18.30 ikväll kom några tjejer från Salong Vivåga för att titta och prova kläderna och skorna som jag säljer. Även de hittade en massa med allas stora glädje.
Nicole som är från idag hos mig tog fram sin kassa för att noggrant räkna hur mycket var och en skulle betala.


Kassan som går till de två resor som jag skall göra inom ett år fylls på ytterligare lite till i och med ikväll. Jag har sagt att båda skall "sponsras" genom att jag ser till att sälja sådant som bara ligger i garderoben och hemmet.
Skall även sälja några serviser tänkte jag ...
Det är bra med specifika och tydliga mål.
Nicole ville naturligtvis ha en viss % på kvällens intäkter och har förhandlat till sig ett par jeans ... Att jag köpte tre mysiga tröjor till henne igår på Zara har hon visst redan glömt av =)


Som många andra har vi ätit tacos och tittat på "The Voice" och självklart fick även de minsta i familjen sin "lördagsgodis" ... Lördagsgodis för Smulan, vanlig gurka för mig =)


Nu gäspar jag och säger godnatt !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar