fredag 23 november 2012

YOU WILL NEVER BE THIS WAY EVER AGAIN ...

Värmeljusen och doftljusen är tända, teven är på, filten är på benen och kuddarna är fluffiga i soffan.
Detta innebär att fredagskvällen välkomnas med avkoppling och tv-tittande.
Bra? Dåligt?
Vore det inte roligt att göra det oväntade ibland? 
Idag kom min lilla och det bästa hon vet första kvällen hon är här är just att inte göra något speciellt för i det finns det speciella...

Medan hon tittar på filmen hon vill se innan vi skall börja vårt gemensamma tittande bläddrar jag bland bilder och inser följande:



Det är bara att inse att man har träffat många människor under åren som varit och vissa få lär man aldrig glömma för den man själv var i just de mötena, i just de stunderna.
Medan jag skrollar bland bilder från olika resor kan jag inte annat än att le för de känslor av lycka och mental rusning jag kände vid varje sådant tillfälle och längtar efter den känslan igen ...

Önskar alla en fantastisk fredag kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar