tisdag 27 november 2012

SMÅSTADSDROTTNINGAR AVSNITT 5

Tror du på att djur kan kommunicera med oss människor, att det finns människor som har förmågan att läsa hundars språk?
Hemligheten sägs vara att man skall "prata" i bildform för självklart är det inte den vanliga talspråket djuren förstår.
Jag är helt övertygad att det finns människor som har denna förmåga men som alltid tror jag även att det finns flera som tror sig ha den eller som jobbar med detta för att "runda av kassan".

Det var därför med nyfikenhet och förväntningar jag öppnade dörren till min lägenhet för att välkomna en djur kommunikatör från Göteborg som kom till Borås av den enda orsaken att ta reda på hur Knut mår och om han har något han vill förmedla till mig.

Det blev några frågor av olika slag men kände mig osäker den informationen jag fick då jag tyckte att den var alldeles för vag och inte alltid stämde.
Kanske kan det vara så att Knut har en annan synvinkel på saker och ting och därför blev tolkningen fel, kanske =)

Det som kom fram var dock att Knut är en nöjd liten hund som gillar och som är nöjd med sitt liv vilket känns som en mycket positiv feed-back <3
Hamstern Kinder som rymde för andra gången är fortfarande borta =(


På mig i avsnitt 5 har jag följande:
Väst från Ash (en storlek 40 finns kvar i butiken)
blus från AJ 117 (olika modeller och färger finns i butiken)
svarta byxor från Please
boots med nitar från Ash


Det läckra armbandet finns i butiken inom kort ...


Nästa inslag ser mig sminkas av Foroogh på salong Chic Lady samt få håret vågigt av Fazli på salong Linda Ekberg för att bli fotad i butiken tillsammans med min hund Knut av fotografen Marcus.
Marcus gillar att fota hundar och har drömmen om att ge ut en bok med just porträtter på olika hundar.

Här finner du Marcus hemsida och självklart kan du kontakta honom för fotografering av din fyrbenta vän eller för fotning av dig, ditt barn eller andra ... 


På mig hade jag vid det tillfälle en vacker klänning i guldiga nyanser från Valerie.
Vi har några kvar i butiken.
Ursnygg till kommande middagar och fester ...
Du kan självklart maila till info@gretaoanna.se om du vill beställa den eller ringa till oss på 033107595.

Glöm inte att "gilla" butikens facebook sida så får du dagliga uppdateringar:
www.facebook.com/gretaoanna.se

Nu mot Stockholm!!!

11 kommentarer:

  1. Hej, Vill bara säga att jag tycker du verkar vara en underbar person!!!!
    Vad kommer armbandet att kosta? Tufft. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för dina ord Mia ...
      Armbandet kommer att ligga på ca 1000:-, väldigt tuff =)
      Kram på dig !

      Radera
    2. Ett sånt armband skulle jag vilja ha, kan du maila mig när det kommer miipii@hotmail.com

      kram

      Radera
    3. Hej Mia,

      kan du vara snäll att skicka ett mail till info@gretaoanna.se om detta.
      Åker nämligen till Teneriffa en vecka nu ...

      Kram

      Radera
  2. Hej Michela! Jag skulle vilja kontakta dig för ett eventuellt samarbete men jag hittar inte din mail.. Skulle du kunna maila mig på stephaniemjohansson@gmail.com så berättar jag mer :)

    SvaraRadera
  3. Vad har du för storlek i Blusen ifrån AJ 117? Jag dör vad snygg den var! Såg på en internetshop att de rekommenderade att gå upp 1 storlek.

    Kram Bella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Jag har ett M då de är små i storleken ... De flesta går upp en storlek.
      Grymt snygga!

      Maila oss på info@gretaoanna.se om du vill beställa, vi har flera färger och modeller...

      Kram

      Radera
  4. Hej!
    Skulle man kunna förbeställa 2 armband? Och tröjan från AJ117 finns den kvar i grått istrl M?
    Skulle du i såfall vilja maila mig lindadevin@hotmail.com
    Trevlig kväll!
    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda,

      åker iväg på semester nu så kan du vara snäll att skriva detta på ett mail till info@gretaoanna.se ifall de kommer innan jag är tillbaka?
      Vi försöker samla beställningarna på ett och samma ställe ...

      Kram och hoppas du får en fantastisk dag!

      Radera
  5. Vad är det för "modell" på dina ASH-boots? Är det "Trash Black silver studs"? Sjukt snygga :)

    SvaraRadera