söndag 18 november 2012

FLÅSNING PÅ KYPESJÖN ...

Söndag slö ... 
Klockan 11 gick jag dock och fixade till mina fransar så nu är de tillbaka igen där de hör hemma =)


Efter detta besök var ett träningspass inbokat och då jag ej har tränat på några månader kan jag säga att det var ett tungt sådant.
Anetth och jag åkte till Kypesjön och där fick jag springa upp för några backar, göra lite armövningar och dips på någon ensam träbänk och så light löpning.
Jag har nog inte flåsat så som jag gjorde idag på länge men det är klart att några månaders vila skall påverka kroppen. Konstigt vore annars...
Idag fick den helt klart en chock och jag svor också där i skogen trots att det är något jag sällan gör...


Utomhusträning ger en sådan boost på energi då den kombinerar träning med det fantastiska syret som man endast kan få ute i naturen.
Knut fick följa med så tro mig när jag säger att han har nu legat stilla i ett par timmar ...  =)

Trots att jag har tappat träningen det sista så har jag bara 2 kilon kvar till vad jag brukar väga och så skall ytterligare 2 bort.
Som de flesta har jag en vikt som jag trivs bäst med och dit skall jag nu.

Till skillnad från många har jag inte drömmen om en fitness kropp med en massa muskler för den typen av kroppar tyder visst på självdisciplin men är för manliga för min smak.
Vi får se vad det blir av men för mig handlar det mer om att komma in i träningsrutinerna igen utan att överdriva för den saken skull ...



Nu skall jag dammsuga och sedan skall jag nog lägga mig i sängen med en film ...
Söndagsmys <3


1 kommentar: