söndag 11 november 2012

TVÅ MJUKISAR ATT KRAMA ...

Har inte fått träna på ett tag nu och får nog vänta en eller två veckor till ... Boring ... 
Denna morgon tog jag dock en PW på Kype med Anetth vilket var underbart skön.
Vilket syre kick att promenera i skogen och på vägen lämnade jag framför dörren en "Fars dag" present från Nicole till sin pappa.
Själv skickar jag en tanke till min pappa i himlen med hoppet att han har det fantastiskt bra för jag kommer nog aldrig att förstå alla de känslorna han genomled dag efter dag i så många år...

När jag kom hem gick Nicole och jag till min mamma som bjöd på lite födelsdedagsfrukost då jag fyllde 41 i torsdags. Varm choklad med grädde och croissant med choklad.
De där få kcal jag förbrände på promenaden tog jag tillbaka x 10 =) 

Efter alla kcal gick vi hem då både lillan och jag inte är i form. Hon har ont i magen (kan inte ha blivit bättre efter den frukost) och känner sig febrig medan jag har huvudvärk.
Gick dock till Åhléns osminkad och nysolad och köpte en present till henne/oss =)
När man inte mår bra så vill man bara krama och bli kramad så en fluffig gussedjur hade vi i sängen medan vi låg och tittade på filmer denna eftermiddag.


Imorgon får lillan vara hemma och krya på sig.
För min del blir det jobb för ett litet avbrott vid 11.30 då jag skall till Heléns Beauty Center för att göra något som känns otroligt spännande!!!
Jag skall göra en kosmetisk tatuering, Mimmi skall fixa en eyeliner som består vilket är så perfekt för min del <3
Självklart skall jag imorgon blogga om detta ...

Nu kramar jag även Knut då den andra är redan upptagen så önskar vi dig en skön kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar