måndag 5 november 2012

SNART 41 ...

Ny dag och ny vecka.

Efter mig en vecka fylld med mindre trevliga rubriker och framför mig min egna födelsedag.
Fyra dagar till 41 ... 
Funderingar som om jag är där jag vill vara, är den jag vill vara rör sig i huvudet.
Naturligt att huvudet snurrar lite extra om man är en Nalle Pooh ...

Om mitt mål i livet är att sitta på min gamla gungstol och tänka att jag har levt livet känner jag att det är det jag gör?
Lever jag livet så som jag önskar?
Hmmmm ... 

Till stor del gör jag det men visst önskade jag att agendan skulle innehålla flera "pricka av min bucket list" och att göra mer saker som är "utanför ramarna"...
Min lilla rastlösa själ vill ha lite äventyr emellanåt för även om soffan är väldigt trygg och skön så har jag många olika sidor =)

Här är gungstolen jag fick i 40 års present förra året. Då den är väldigt big finns den i butiken där den passar in och där jag dagligen ser den som en reminder <3

Ikväll blir det sushi och vin för att fira min födelsedag i förskott med en väninna.




5 kommentarer:

  1. Fint med en gungstolen i butiken, har en likadan fast vit. vart kommer mattan som stolen står på ifrån? Supersnygg.
    ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jessica,

      tack... Älskar den =)
      Mattan är från märket Bargi och vi säljer sådana mattor i butiken ...

      Kram

      Radera
  2. Du ser inte ut att vara en dag över 30. Så tänk inte på den där siffran =)

    SvaraRadera
  3. Så länge man är ung i hjärtat har åldern på utsidan inte så stor betydelse.. Det låter ju bra men är kanske inte alltid lätt att tänka på morgonen framför spegeln..haha.

    SvaraRadera